e-Rewards ialah panel penyelidikan pasaran yang khusus dalam tinjauan dalam talian berbayar. Ahli kami menyertai untuk menjawab tinjauan, memperoleh kredit dan menebus pemilihan ganjaran yang hebat.
Sebagai ahli, anda akan dihantarkan aktiviti melalui e-mel, atau Papan Pemuka peribadi anda.
Bagi setiap aktiviti yang anda lengkapkan, anda akan mendapat Mata Pendapat. Setelah anda mendapat kredit yang mencukupi, anda boleh menukarkan kredit anda dengan baucar daripada jenama terkenal. Aktiviti biasanya membayar antara 400 hingga 1400 Mata Pendapat.
Untuk memulakan aktiviti, cuma ikuti pautan dalam e-mel anda atau klik Jubin Tinjauan daripada Papan Pemuka anda.
Dari semasa ke semasa, anda juga akan menerima tinjauan ‘profil’ pendek yang membantu kami mengenali anda dengan lebih baik. Kajian ini membolehkan kami mengemas kini profil anda, yang bermaksud anda akan menerima tinjauan yang lebih relevan. Tinjauan profil adalah tidak dibayar.
e-Rewards merupakan komuniti jemputan sahaja. Untuk menyertai, anda perlu menerima jemputan e-mel daripada salah satu rakan kongsi pilihan kami.
Setelah mendaftar, anda akan menerima e-mel yang mengesahkan maklumat anda. Sila ikuti pautan dalam e-mel ini untuk mengaktifkan akaun anda.
Tidak mendapat e-mel pengaktifan anda? Jangan risau, kami akan menghantar peringatan selepas beberapa hari.
Ya. Komuniti ini hanya tersedia kepada orang yang sedang menginap di Malaysia.
Umur minimum untuk menyertai ialah 18 tahun. Malangnya, ini merupakan syarat undang-undang dan kami tidak dapat menerima ahli di bawah had umur ini.
Tidak. Anda boleh menyertai secara percuma dan anda boleh keluar pada bila-bila masa. Kami memberikan ganjaran kepada anda kerana menyelesaikan aktiviti dan hanya menghantar e-mel kepada anda apabila kami mempunyai aktiviti yang tersedia untuk anda.
Tidak. Kami hanya membenarkan satu akaun setiap orang.
Sekiranya anda menghadapi masalah untuk mendaftar, anda boleh menghubungi kami dengan mengklik di sini.
Untuk membantu anda membuat persediaan, kami memerlukan:
- Mesej ralat yang anda lihat semasa cuba menyertai
- Nama penuh anda
- Alamat e-mel anda
- Alamat rumah lengkap anda
Ingat, kami hanya membenarkan 1 akaun e-Rewards bagi setiap orang dan 2 akaun bagi setiap isi rumah.
Semasa mendaftar, sila pastikan:
- alamat e-mel anda adalah dalam format yang betul (example@gmail.com)
- sebelum ini anda tidak pernah mendaftar dengan alamat e-mel ini
- anda mempunyai alamat IP yang betul untuk wilayah anda
Sekiranya anda masih menghadapi masalah, hubungi kami.
Apabila anda menyertai e-Rewards, anda akan menerima e-mel pengaktifan yang dihantar ke alamat yang anda berikan dalam masa 24 jam. Ingatlah untuk memeriksa folder spam anda.
Sekiranya e-mel anda belum sampai selepas 24 jam, anda juga boleh menghantarnya semula dengan log masuk ke akaun e-Rewards anda.
Masih belum menerima e-mel anda setelah menghantar semula? Penyedia e-mel anda mungkin menyekatnya.
Dalam hal ini, sila hubungi kami dan minta untuk mengemas kini e-mel anda. Anda perlu memberikan tarikh lahir dan alamat e-mel baharu kepada kami.
Sekiranya anda mempunyai pertanyaan atau ingin melaporkan masalah, anda boleh menghubungi kami dengan mengklik di sini.
Semasa menghubungi kami, sila sertakan sebanyak mungkin maklumat mengenai pertanyaan anda. Semakin banyak maklumat yang anda beritahu kami, semakin cepat dapat kami selesaikan masalah anda.
Kadangkala, anda mungkin perlu mengosongkan cache dan kuki pelayar anda untuk mengelakkan ralat.
Anda boleh mendapatkan arahan mengenai cara melakukannya di bahagian bantuan pelayar anda.
Jika, setelah membersihkan cache dan kuki, anda masih mengalami masalah, sila hubungi kami.
Bila-bila masa anda mahu. Tidak ada tempoh keahlian minimum dan anda boleh kekal menjadi ahli selama yang anda mahu.
Untuk mengakses akaun anda, hanya 'Daftar Masuk' di bahagian atas skrin anda, atau klik di sini.
Setelah anda log masuk, pergi ke 'Akaun' daripada menu ke bawah untuk melihat sejarah tinjauan anda, sejarah penebusan dan banyak lagi.
Jika anda ingin mengaktifkan semula akaun anda, sila hubungi kami.
Anda boleh mengaktifkan semula pada bila-bila masa dalam tempoh 365 hari selepas penyahaktifan.
Sebagai alternatif, anda boleh menutup akaun anda dengan pergi ke 'Keutamaan' akaun anda atau menghubungi kami.
Ia bergantung pada perkara yang ingin anda kemas kini.
Untuk menukar alamat rumah atau kata laluan anda, cuma log masuk dan pilih 'Akaun' daripada menu ke bawah. Anda boleh mengemas kini butiran anda di bahagian 'Butiran Ahli'.
Sekiranya anda ingin mengemas kini alamat e-mel yang dikaitkan dengan akaun anda, anda perlu hubungi kami.
Ini kerana e-mel anda ialah kelayakan log masuk utama bagi akaun anda.
Mengalami kesukaran untuk mengakses akaun anda? Jangan risau, kami mempunyai senarai semak ringkas untuk membantu anda kembali membuat tinjauan dalam masa yang singkat.
1. Pastikan anda memasukkan maklumat anda dengan betul. Nama pengguna anda ialah alamat e-mel lengkap anda. Kata laluan bersifat sensitif huruf.
2. Pastikan kuki didayakan dalam pelayar anda
3. Pastikan tetapan pelayar/ISP anda tidak menyekat akses kepada e-Rewards
4. Pastikan tetapan tembok api anda tidak menyekat akses kepada e-Rewards
5. Pastikan anda telah menambahkan e-Rewards sebagai Tapak yang Dipercayai. Anda boleh melakukannya dengan pergi ke Alat>Internet>Pilihan>Keselamatan>Tapak yang Dipercayai daripada menu bar alat pelayar anda.
6. Pastikan program antivirus anda tidak menyekat akses kepada e-Rewards
7. Keluarkan apa-apa perisian iklan dan/atau perisian intip daripada sistem anda
Jika anda masih menghadapi masalah log masuk, cuba taip www.e-rewards.com.au secara manual dalam pelayar anda, atau hubungi kami.
Sekiranya anda ingin menukar alamat e-mel yang disambungkan kepada akaun e-Rewards anda, anda perlu menghubungi kami.
Sila sertakan e-mel semasa anda, alamat baharu yang anda mahu tukar dan tarikh lahir anda.
Jangan risau, ia mudah untuk menetapkan semula kata laluan anda. Untuk bermula, klik di sini dan ikuti arahan mudah.
Untuk menukar kata laluan anda, log masuk dan pilih 'Akaun' daripada menu ke bawah.
Kemudian anda boleh mengemas kini kata laluan anda di bahagian 'Butiran Saya'.
Sebagai penyedia penyelidikan pasaran berkualiti yang terkenal, kami memandang serius terhadap kesahihan data kami.
Sekiranya kami mempunyai kebimbangan terhadap akaun ahli, kami mungkin perlu membekukan akses mereka kepada e-Rewards semasa kami membuat penyiasatan.
Kami mungkin menggantung/membekukan akaun berbahaya atas sebab-sebab berikut:
- Ahli mempunyai beberapa akaun atau dipautkan dengan akaun lain yang digantung/dibekukan
- Ahli menjawab tinjauan terlalu cepat
- Ahli mempunyai lebih daripada 2 akaun setiap isi rumah
- Ahli memberikan maklumat yang tidak konsisten dengan profil e-Rewards mereka
- Alamat e-mel ahli tidak sah/tidak dapat menerima tinjauan
- Ahli cuba menjawab lebih daripada 1 tinjauan sekali gus
Kami juga mungkin mengambil tindakan sekiranya kami mempunyai sebab untuk mempercayai bahawa akaun anda membahayakan status kami sebagai penyedia penyelidikan pasaran dalam apa jua cara.
Sekiranya kami mempunyai kebimbangan terhadap aktiviti ahli, kami mungkin menggantung/membekukan akses mereka kepada e-Rewards semasa kami membuat penyiasatan.
Jika anda berasa akaun anda telah digantung/dibekukan secara tidak sengaja, sila hubungi pasukan sokongan ahli kami di sini.
Sudah menghubungi pasukan sokongan ahli kami? Sila bersabar. Pasukan penipuan kami akan menyiasat sebab akaun anda diberikan amaran. Kami akan menghubungi anda dengan lebih banyak maklumat secepat mungkin.
Untuk menutup akaun e-Rewards anda, log masuk dan pergi ke 'Akaun' daripada menu ke bawah.
Dari sini, pilih 'Butiran Saya' kemudian 'Keutamaan' daripada pilihan di sebelah kiri. Beritahu kami sebab anda meninggalkan kami, kemudian klik 'Nyahlanggan'.
Sila ambil perhatian, apa-apa kredit tertunggak yang tinggal dalam akaun anda akan hilang.
Mahu mendapatkan hasil maksimum daripada e-Rewards? Anda perlu sentiasa mengemas kini dan melengkapkan profil anda.
Semakin baik kami mengenali anda, semakin banyak tinjauan yang lebih relevan yang akan anda terima.
Untuk mengemas kini maklumat anda, log masuk dan pergi ke tab 'Tinjauan'.
Cara terbaik untuk memaksimumkan bilangan aktiviti yang anda terima ialah memastikan profil anda terkini.
Semakin banyak yang kami ketahui tentang anda, semakin banyak aktiviti yang dapat kami hantar.
Sekiranya anda menghadapi masalah mengakses aktiviti, salin dan tampal pautan daripada e-mel anda ke pelayar anda. Pastikan anda menyalin seluruh alamat web dan mengelakkan apa-apa ruang baris.
Sila ambil perhatian, jika anda mengikuti pautan aktiviti tetapi tidak diarahkan ke kajian, ini bermaksud ia sama ada telah tamat tempoh atau penuh. Kami memohon maaf atas apa-apa kesulitan.
Jangka masa aktiviti kami berbeza-beza tetapi biasanya berlangsung antara 15-20 minit.
Setiap kali aktiviti dihantar kepada anda, kami akan memaklumkan anda anggaran jangka masa yang diperlukan untuk menyelesaikannya.
Sekiranya anda menghadapi masalah untuk mengakses tinjauan, salin dan tampal pautan daripada e-mel anda ke pelayar anda. Pastikan anda menyalin seluruh alamat web dan mengelakkan apa-apa ruang baris.
Kami mengesyorkan anda menggunakan versi terkini pelayar web popular seperti Chrome dan Safari. Sesetengah aktiviti mungkin tidak serasi dengan pelayar yang lebih lama.
Tidak. Anda boleh menjawab seberapa banyak jemputan tinjauan yang anda mahu.
Malangnya, setelah anda menghantar jawapan anda dalam tinjauan, anda tidak dapat mengubahnya.
Hal ini demikian untuk membantu kami melindungi integriti dan ketepatan data yang kami kumpulkan.
Kami bekerja keras untuk mencari tinjauan yang sesuai bagi anda.
Oleh sebab itu, sebelum anda memulakan setiap kajian, kami perlu mengesahkan bahawa usia, jantina dan lokasi anda sesuai.
Sebagai contoh, sekiranya tinjauan bertumpu pada keibuan dan anda seorang lelaki, anda tidak akan layak.
Anda juga mungkin mendapati bahawa tinjauan anda telah ditutup sebelum anda berpeluang untuk bermula. Setiap kajian mempunyai jumlah sasaran responden, dan setelah ini dicapai, ia akan tamat secara automatik.
Kami tidak berkongsi apa-apa jawapan yang dihantar dalam tinjauan yang belum selesai.
Untuk mengurangkan paparan tinjauan yang anda tidak layak, kami mengesyorkan anda memastikan profil anda tepat dan terkini.
Kami perlu mengetahui maklumat peribadi anda (umur, jantina, pekerjaan, dll) untuk 3 sebab:
- Untuk mendapatkan perwakilan ahli kami secara tepat
- Untuk memastikan anda sesuai dengan demografi aktiviti yang dimaksudkan
- Untuk mencari aktiviti yang paling sesuai dengan minat anda
Kami tidak pernah berkongsi maklumat peribadi anda dengan sesiapa pun, walaupun dengan orang yang mencipta tinjauan kami. Oleh sebab itu anda mungkin perlu memasukkan semula maklumat yang telah anda berikan dahulu ketika menjawab tinjauan.
Walaupun kami memahami ketidakselesaan memasukkan semula maklumat ini, tindakan ini membantu memastikan data kami adalah tepat.
Semua aktiviti kami mempunyai tarikh akhir dan jumlah maksimum responden.
Walaupun kebanyakannya tetap terbuka selama beberapa hari, jika aktiviti mencapai kuota lebih awal, aktiviti akan ditutup secara automatik.
Untuk memberi anda peluang yang terbaik untuk menyelesaikan tinjauan, kami cuba mengehadkan jumlah jemputan bagi setiap aktiviti.
Berikut ialah beberapa petua untuk membantu memudahkan penyelesaian tinjauan.
- Jangan terburu-buru - baca dan jawab setiap soalan dengan teliti
- Bersikap jujur dan konsisten
- Periksa ejaan anda dan cuba elakkan pemendekan perkataan
- Hanya buat satu aktiviti pada satu masa
- Hanya gunakan satu akaun
- Pastikan anda membuat aktiviti di negara tempat anda menyertai
E-mel anda mungkin menghentikan jemputan aktiviti kami. Jangan lupa untuk memeriksa folder spam/sarap anda dan pastikan anda tidak menyekat e-Rewards.
Sekiranya anda memasang perisian antivirus pada peranti anda, anda juga boleh memeriksa tetapan e-mel masuk anda di sana.
Kami mengesyorkan anda menggunakan alamat e-mel peribadi dan bukan alamat yang berkaitan dengan tempat kerja atau pendidikan anda.
Ingat, anda juga boleh mencari semua aktiviti anda di Papan Pemuka anda dengan log masuk.
Malangnya, anda tidak dapat menyelesaikan aktiviti atau membuat penebusan di luar dari negara tempat anda mendaftar. Sekiranya anda mengunjungi negara lain, jangan cuba mengakses akaun anda.
Berpindah ke luar negara untuk jangka panjang? Hubungi pasukan sokongan ahli kami di sini dan kami akan menyiasat sama ada kami boleh menyediakan akaun baharu untuk anda.
Oleh sebab kumpulan fokus adalah sedikit lebih rumit daripada aktiviti biasa, ia akan memakan masa yang lebih panjang daripada biasa untuk memproses ganjaran anda. Anda seharusnya menerima kredit anda dalam masa 6 minggu setelah selesai.
Cara terbaik untuk layak mendapat lebih banyak aktiviti ialah melengkapkan profil anda. Pastikan semua maklumat adalah tepat dan terkini untuk meningkatkan peluang anda mendapat padanan kajian yang lebih banyak.
Malangnya, kami tidak dapat menjamin kekerapan anda akan mendapat peluang aktiviti.
Perniagaan, pembuat produk dan banyak lagi mahu pemahaman yang lebih baik mengenai orang yang menggunakan perkhidmatan mereka. Aktiviti seperti tinjauan memberi mereka gambaran tentang perkara yang sebenarnya anda fikirkan.
Ianya mudah. Semakin baik mereka mengenali pelanggan mereka, semakin mudah untuk menambah baik produk dan perkhidmatan mereka.
Produk untuk ujian biasanya tiba dalam masa 5-7 hari bekerja daripada pesanan.
Sekiranya produk anda masih belum sampai selepas waktu ini, sila hubungi kami.
Semua aktiviti kami mempunyai tarikh akhir dan jumlah maksimum responden.
Sekiranya anda melihat mesej kuota penuh, ia bermaksud tinjauan anda sudah mencapai had peserta. Kami memohon maaf atas apa-apa kesulitan.
Sesetengah aktiviti dan fungsi kami memerlukan Flash. Ini bermaksud anda mungkin menghadapi ralat ketika cuba mengambil bahagian menggunakan peranti mudah alih dan tablet.
Sesuatu yang tidak kena telah berlaku? Jangan risau, kami mempunyai senarai semak ringkas untuk membantu anda kembali membuat aktiviti dalam masa yang singkat.
1. Pastikan kuki didayakan dalam pelayar anda
2. Pastikan tetapan pelayar/ISP anda tidak menyekat akses kepada e-Rewards
3. Pastikan tetapan tembok api anda tidak menyekat akses kepada e-Rewards
4. Pastikan anda telah menambahkan e-Rewards sebagai Tapak yang Dipercayai. Anda boleh melakukannya dengan pergi ke Alat>Internet>Pilihan>Keselamatan>Tapak yang Dipercayai daripada menu bar alat pelayar anda.
5. Pastikan program antivirus anda tidak menyekat akses kepada e-Rewards
6. Keluarkan apa-apa perisian iklan dan/atau perisian intip daripada sistem anda
7. Cuba akses aktiviti anda daripada pelayar/peranti lain
Mungkin juga terdapat masalah teknikal dengan aktiviti. Sekiranya ini berlaku, kami akan membetulkan masalah secepat mungkin dan, jika kami boleh, menjemput semula anda ke aktiviti di kemudian hari.
Sila ambil perhatian, sesetengah aktiviti hanya boleh diakses sekali.
Malangnya, buat masa ini tidak ada cara lain untuk menghentikan e-mel aktiviti tanpa menutup akaun anda.
Namun, anda boleh menambahkan penapis kepada klien e-mel anda untuk menghentikan e-mel aktiviti kami daripada masuk ke peti masuk anda.
Sila ingat bahawa jangka masa aktiviti yang disertakan dalam jemputan kami merupakan anggaran. Kami membuat anggaran ini berdasarkan purata masa yang diperlukan untuk menyelesaikan kajian dalam ujian.
Kami memohon maaf atas apa-apa kesulitan.
Malangnya, setelah anda keluar dari aktiviti, anda tidak boleh masuk semula.
Walau bagaimanapun, sekiranya anda ditendang kerana masalah teknikal, anda mungkin dijemput untuk mencuba semula setelah kami menyelesaikan ralat.
Tidak ada masa untuk aktiviti? Sertailah salah satu Tinjauan Pantas bulanan kami.
Kongsi pendapat anda mengenai pelbagai topik dalam kajian yang pendek dan ringkas terus dari Papan Pemuka anda. Ia merupakan kaedah alternatif yang menyeronokkan untuk anda bersuara.
Untuk menebus ganjaran, log masuk dan pergi ke halaman 'Ganjaran' kami.
Di sini, anda akan melihat semua ganjaran kami yang tersedia dan kosnya. Sila ambil perhatian, anda memerlukan baki sebanyak 1200 Mata Pendapat atau lebih untuk membuat penebusan.
Kami menawarkan kedua-dua ganjaran dalam talian dan fizikal. Anda boleh beralih antaranya menggunakan pilihan 'Penapis' di bahagian atas halaman 'Ganjaran'.
Cuma pilih ganjaran anda dan ikuti langkah-langkah untuk menebus.
Baucar dalam talian akan dihantar melalui e-mel dalam masa 24 jam. Ganjaran fizikal akan diterima melalui pos dalam masa 6 minggu.
Untuk melihat baki anda, cuma log masuk. Baki semasa anda dipaparkan di bahagian atas skrin.
Baucar anda akan dihantar melalui pos dalam tempoh 6 minggu selepas penebusan.
Sekiranya anda masih belum menerima baucar anda selepas 6 minggu, sila hubungi kami.
Kami memerlukan alamat pos dan ID transaksi untuk penebusan anda.
Baucar anda akan dihantar melalui e-mel dalam tempoh 24 jam selepas penebusan. Jangan lupa untuk memeriksa folder spam dan sarap anda.
Sekiranya anda belum menerima e-mel ganjaran, anda boleh menghantarnya semula daripada akaun anda.
Log masuk dan pergi ke halaman 'Akaun' anda. Dari sini, pergi ke bahagian 'Pesanan Lalu' dan klik 'Hantar semula e-Kod'.
Tidak dapat melihat pautan hantar semula anda? Sila hubungi kami dan beri kami ID transaksi.
Malangnya, disebabkan baucar dalam talian dihantar dengan serta-merta, kami tidak dapat membatalkannya selepas penebusan.
Setiap kali anda menyelesaikan aktiviti, anda akan mendapat Mata Pendapat.
Anda boleh melihat ganjaran yang ditawarkan bagi setiap aktiviti dalam e-mel anda atau di widget 'Aktiviti'. Sebaik sahaja anda bermula, anda akan ditanya satu siri soalan pendek untuk mengesahkan identiti anda. Hanya jawab setiap soalan sepenuhnya untuk maju dan menyelesaikan kajian.
Ganjaran anda akan dikreditkan ke dalam akaun anda secara automatik apabila anda menyelesaikan aktiviti. Ganjaran tertentu (seperti untuk kajian diari dan kumpulan fokus) mungkin memerlukan masa sehingga 6 minggu untuk sampai.
Ingat, jika anda bersikap tidak jujur, anda mungkin tidak akan mendapat kredit untuk tinjauan.
Setelah anda menyelesaikan aktiviti anda, kredit anda akan masuk ke dalam akaun anda dengan serta-merta.
Satu-satunya pengecualian adalah untuk kajian yang lebih rumit seperti diari produk dan kumpulan fokus. Dalam kes ini, ia mungkin memakan masa sehingga 6 minggu untuk memperoleh kredit anda.
Tidak sama sekali. Selagi anda kekal sebagai ahli aktif komuniti kami, kredit anda akan sentiasa sedia untuk digunakan.
Walau bagaimanapun, jika anda menutup akaun anda, anda akan kehilangan apa-apa mata wang ganjaran yang tertunggak.
Untuk maklumat lanjut, sila lihat Terma dan Syarat kami.
Kami memohon maaf kerana anda mengalami kesukaran dengan ganjaran anda.
Berikut ialah senarai masalah umum yang mungkin mempengaruhi kemampuan anda untuk membuat penebusan.
- Jangan menebus menggunakan tablet atau peranti mudah alih
- Hanya menebus di negara yang anda daftarkan
- Jangan gunakan komputer/Wi-Fi kongsi
Anda juga boleh cuba:
- Mengosongkan cache pelayar anda
- Memasang versi terkini pemain Adobe flash & JavaScript pada pelayar anda
- Memastikan zon waktu komputer anda sama dengan lokasi semasa anda
- Mendayakan kuki dan membenarkan kuki pihak ketiga. Anda boleh mendapatkan maklumat mengenai ini di sini (Dayakan Kuki pada Pelayar Web) dan di sini (Dayakan Kuki).
Sekiranya anda masih menghadapi masalah, sila cuba lagi selepas 24 jam, atau hubungi kami.
Malangnya, anda tidak dibenarkan untuk menukar ganjaran.
Apabila anda terus menyelesaikan aktiviti dengan e-Rewards, anda akan naik tahap.
Terdapat lima tahap: Gangsa, Perak, Emas, Platinum dan tahap tertinggi kami, Berlian.
Pada setiap tahap, terdapat pencapaian penting yang diperlukan untuk melengkapkan tahap anda.
Tahap anda berkaitan dengan keahlian anda, berdasarkan tindakan anda seperti menjawab tinjauan dan mendapatkan ganjaran.
Anda boleh menaik tahap dengan membuka kunci semua pencapaian yang tersedia pada tahap semasa anda dalam tempoh 365 hari. Contohnya, jika anda seorang ahli Gangsa, anda perlu menyelesaikan semua aktiviti Gangsa yang tersedia untuk naik tahap dan menjadi ahli Perak.
Anda juga boleh membuka kunci pencapaian untuk tahap yang melebihi tahap semasa anda. Sebagai contoh, jika anda melengkapkan 100% profil tinjauan anda, anda akan mendapat lencana status Platinum – tetapi anda tidak dapat mencapai tahap Platinum sehingga anda mencapai semua pencapaian yang diperlukan.
Ahli gangsa baharu sahaja bermula. Untuk mencapai status Gangsa, anda cuma perlu mendaftar dan mengaktifkan akaun anda.
Perak ialah langkah pertama pada tangga.
Untuk mencapai status Perak e-Rewards, ahli mesti:
Ahli emas kerap menyelesaikan aktiviti.
Untuk mencapai Emas, ahli mesti:
Ahli platinum ialah ahli aktif dan tetap yang hampir melengkapkan profil mereka.
Untuk mencapai status Platinum, ahli mesti:
Ahli berlian telah mencapai tahap teratas. Mereka mempunyai profil lengkap, menyelesaikan lima puluh aktiviti (atau lebih) dan mengekalkan aktiviti tetap.
Untuk mencapai status Berlian, ahli mesti:
Mudah sahaja - teruskan berkongsi pendapat anda. Kami mengesyorkan anda melakukan aktiviti sekurang-kurangnya seminggu sekali untuk mengekalkan tahap semasa anda.
Jika anda tidak meneruskannya, anda akhirnya akan kehilangan pencapaian anda untuk aktiviti berturut-turut dan turun satu tahap.
Begitu juga, anda perlu memastikan profil anda sentiasa dikemas kini. Bahagian tertentu, seperti teknologi dan automotif, akan tamat tempoh dari semasa ke semasa - jadi jika peratusan penyelesaian profil anda menurun sejak kali terakhir anda log masuk, periksa semula dan lengkapkan bahagian yang tidak lengkap.
Mata yang diperoleh daripada pencapaian boleh didapati di halaman sejarah tinjauan anda. Ini akan ditunjukkan sebagai 'pencapaian komuniti'.
Untuk melihat semua pencapaian yang anda peroleh, pergi ke tab 'Pencapaian'.
Di e-Rewards, keselamatan data anda adalah sangat penting.
Sebarang maklumat yang anda berikan akan digunakan semata-mata untuk tujuan penyelidikan sahaja dan disimpan secara tanpa nama sepenuhnya.
Kami tidak akan berkongsi maklumat anda dengan pihak ketiga tanpa kebenaran nyata anda.
Untuk maklumat lanjut, sila lihat Dasar Privasi kami.
Untuk memastikan akaun anda selamat, kami meminta anda untuk mengesahkan apa-apa penebusan dengan nombor telefon anda.
Semasa menebus, masukkan nombor telefon mudah alih anda dan kami akan menghantar kod 6 digit unik kepada anda. Masukkan kod anda apabila diminta untuk mengesahkan bahawa itu merupakan anda dan nikmatilah ganjaran anda.
Tidak mempunyai telefon mudah alih? Jangan risau, anda juga boleh mengesahkan akaun anda menggunakan talian tetap.
Sila ambil perhatian, jika anda menebus lebih daripada satu ganjaran dalam tempoh 7 hari, anda akan diminta mengesahkan setiap transaksi.
Pengesahan mudah alih membantu kami melindungi akaun anda.
Ia memberikan langkah tambahan utama untuk memastikan bahawa penebusan anda berasal daripada anda.
Kami hanya menggunakan nombor telefon anda untuk memberikan keselamatan tambahan. Kami tidak akan menggunakan nombor anda untuk tujuan pemasaran atau berkongsi dengan pihak ketiga.
Untuk menukar nombor telefon yang anda gunakan untuk mengesahkan penebusan anda, anda perlu menghubungi pasukan sokongan ahli kami.
Sila hubungi kami dan kami gembira dapat membantu.
Kami memohon maaf kerana anda mengalami masalah. Sebelum anda mencuba lagi, pastikan:
- Anda memasukkan nombor anda dengan betul
- Nombor anda adalah unik & sah
- Telefon anda dapat menerima SMS/teks suara
Masih menghadapi masalah? Hubungi kami dan beritahu kami nombor yang anda cuba gunakan. Kami akan menyiasat lebih lanjut dan menghubungi anda secepat mungkin.
Di e-Rewards, semua maklumat peribadi anda, termasuk alamat e-mel anda, disimpan secara rahsia dan selamat.
Kami tidak akan menggunakan apa-apa maklumat peribadi anda untuk tujuan pemasaran tanpa persetujuan nyata anda.
Untuk maklumat lanjut, sila lihat Dasar Privasi kami.
Undang-undang menyatakan bahawa kami mesti memaklumkan anda bahawa e-Rewards menggunakan Kuki - oleh sebab itu anda akan melihat tetingkap timbul semasa anda melawat laman web kami buat pertama kali.
Kebanyakan laman web yang anda lawati menggunakan Kuki untuk menyampaikan maklumat dari satu halaman ke halaman yang lain. Contohnya, mengingati butiran log masuk anda supaya anda tidak perlu memasukkannya setiap kali anda berkunjung.
Tidak ada pemasangan program penjejakan dan anda boleh membersihkan Kuki anda pada bila-bila masa.
Secara amnya, anda akan menerima amaran Sijil Keselamatan kerana salah satu daripada tiga sebab:
-Tarikh/masa peranti anda tidak betul
- Sijil keselamatan telah tamat tempoh
- Laman web tidak selamat
Jika anda melihat amaran Sijil Keselamatan daripada laman web kami, periksa tarikh dan masa pada peranti anda terlebih dahulu untuk memastikan ia adalah betul.
Anda juga boleh cuba membersihkan sejarah pelayaran dan memulakan semula pelayar anda.
Sekiranya anda masih melihat amaran, anda perlu menerima/memasang Sijil Keselamatan kami. Untuk maklumat lanjut, sila lihat Dasar Privasi kami.
Jika masalah anda berlanjutan, sila hubungi kami.
Di e-Rewards, kami tahu privasi dan keselamatan anda adalah penting.
Sebarang maklumat yang anda kongsi dengan kami disimpan tanpa nama dan digunakan untuk tujuan penyelidikan pasaran sahaja. Kami tidak akan berkongsi maklumat anda dengan pihak ketiga tanpa kebenaran nyata anda.
Untuk maklumat lanjut, sila lihat Dasar Privasi kami.